شیائومی | xiaomi

شیائومی | xiaomi

شیائومی | xiaomi

شیائومی | xiaomi

شیائومی | xiaomi

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

این روزها استفاده از پاور بانک‌ها به امری فراگیر تبدیل شده است زیرا گجت‌ها و دستگاه‌های مورد ‏استفاده ما در زندگی روزانه که برای اهداف گوناگون ارتباطی و لایف استایل مورد استفاده ‏قرار می‌گیرد، هوشمندتر و پرکاربردتر شده است. به طور نرمال این دستگاه‌ها به علت استفاده بسیار ‏در مواقع نبود برق به یک باتری پشتیبان نیاز پیدا می‌کنند. به این علت است که تولید و مصرف پاور ‏بانک‌ها افزایش یافته است. امروزه اکثر ما با این محصول آشنا هستیم و تقریباً همگی یک نمونه از این ‏پاور بانک‌ها با ظرفیت‌های مختلف را داریم. ‏
شیائومی برندیست که چندین سال است در عرصه تولید محصولات هوشمند بالاخص پاوربانک با ‏ظرفیت‌های مختلف، روند رو به رشد و چشمگیری داشته است. پاور بانک‌های شیائومی با هر برند ‏موبایلی کار کرده و سعی شده با ظرفیت‌های مختلف بنا به نیازهای متفاوت تولید و عرضه شود و با ‏بررسی‌های بیشتر، نسخه‌های تقویت‌شده و بهبودیافته‌ی آن نیز وارد بازار شده است. در ادامه به معرفی ‏اجمالی پاور بانک‌های شیائومی می‌پردازیم:‏

پاوربانک ۵۰۰۰mAh:
– مجهز به یک پورت شارژ USB با خروجی ۲ آمپر است که از شارژ دوطرفه پشتیبانی می‌کند، به این صورت که هم‌زمان با شارژ شدن خودش، توانایی شارژ کردن دستگاه های دیگر را دارد .

پاور بانک ۱۰۰۰۰mAh:
– با سایز کوچک و ظرفیت بالای خود می تواند بسیاری از نیازهای کاربران را پاسخگو باشد.
– بدنه منحنی وار این پاوربانک بسیار زیبا، ضد عرق و ضد خوردگی است.
– از دیگر ویژگی های مثبت این پاوربانک مجهز بودن به چیپ کنترل هوشمند با ۹ لایه حفاظتی است که از پاوربانک در مقابل حرارت و اتصال کوتاه و ولتاژ بیش از حد خروجی محافظت می کند.

پاوربانک ۱۶۰۰۰mAh:
– دارای دو پورت خروجی USB با توان حداکثر ۵/۱ و ۳/۶ ولت است که امکان شارژ دو دستگاه بطور همزمان را برای شما فراهم کرده است.
– مجهز به یک لایه نازک آلومینیومی است که شارژر را در مقابل هرگونه زنگ زدگی و البته رطوبت و آب مقاوم می کند.

پاور بانک ۲۰۰۰۰mAh:
-برای کاسته شدن از وزن نهایی اش از پلاستیک ABS سازگار با محیط زیست ساخته شده است
– مجهز به دو پورت خروجی و یک پورت ورودی USB است
-مجهز به ویژگی فوق العاده توانایی شارژ لپ تاپ

پاوربانک ZMI 7800:
– بسیار متفاوت از پاوربانک های پیش از خود است و همزمان خدمات یک مودم را نیز به کار ارائه می دهد
-این محصول هیجان انگیز نیاز همزمان شما به اینترنت و شارژ را برآورده می کند
-سرعت بالا و مصرف پایین انرژی است
– اتصال همزمان ۸ دستگاه وای فای به مودم/پاوربانک ZMI

محصولات برند موفق شیائومی به ویژه پاور بانک‌های آن توانسته است جایگاه خوبی در بازار ایران ‏پیدا کنند. این محصولات با گارانتی می همراه (شرکت رایانه همراه) در سرتاسر ایران به فروش ‏می‌رسد که شرکت رایانه همراه به منظور پخش گسترده‌تر این محصولاتِ موفق، اقدام به افزایش ‏نمایندگی‌های خود در سرتاسر ایران کرده است.جهت درخواست نمایندگی شیائومی روی لینک کلیک کنید.
شما همیشه نسخه‌های تقلبی محصولات پرفروش و موفق در بازار را دیده‌اید، این وضعیت برای محصولات شیائومی نیز اتفاق افتاده ‏است. شما می‌توانید برای آگاهی از نحوه‌ی تشخیص پاور بانک اصلی شیائومی و  تقلبی آن به سایت می همراه مراجعه کنید.

  • ۹۵/۱۰/۲۸
  • Mostafa Asadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی